Gå til innhold Gå til navigasjon
Meny

Arvika Cup 2014 - 13.-15. juni

Sist oppdatert 01.10.2014 kl.14.44

Da nærmer det seg avreise til Arvika i Sverige, og vi ser fram til å reise på en hyggelig tur med guttene på G2000.

Arvika Cup 2014 - 13.-15. juni

Her finner dere informasjon som forslag til pakkeliste, mobilnumre til noen av de voksne og diverse annen nyttig informasjon som er viktig å lese før avreise.


Ta gjerne kontakt med oss før avreise dersom det er noe mer dere lurer på eller som dere ønsker å informere oss om.

 

 

 

Praktisk informasjon

 

Antall spillere: 33 spillere


Avreise: Fredag 13. juni kl. 07.30 fra Niffen. Oppmøte: senest 07.15


Hjemreise: Søndag ettermiddag men eksakt tidspunkt vet vi ikke før vi ser hvor langt lagene kommer i sluttspillet


Opphold: Vi blir innlosjert på Taserudskolan, og det er samme sted som vi overnattet i 2012.


Måltider: Spillerne får dekket måltidene fra lunsj fredag til lunsj søndag.

NB! Det betyr at spillerne må ha med seg matpakke fredag som kan spises i forkant av kampene fredag formiddag. Vi spiser lunsj etter at vi har spilt vår første kamp.

·     
Det er ikke lov å drikke energidrikke på cupen – informer barna om dette før avreise!


Lommepenger: Hver og en får vurdere hvor mye en ønsker at barna skal ha med, men vårt mål er som alltid: Fokus på fotball og det sosiale, og ikke på godteri, snacks og brus. Erfaringsmessig bør 300 SEK være mer enn nok.

 

Før avreise:

* Dersom noen har allergier eller andre ting vi bør vite – send en mail vår felles mailadresse: [email protected]

* Sjekk værvarslet og pakk etter været. Se for øvrig forslag til pakkeliste på neste side.

 

 

 

Forslag pakkeliste

 

Det blir 4 spillere + sjåfør i de fleste bilene, og det betyr at en må prøve å begrense hvor mye en tar med seg på turen. Vi ønsker ikke at spillerne tar med Ipad, PC men mobil kan være greit å ta med. Mobilen bør kun brukes ifm beskjeder da det er høye kostnader ved bruk av mobil i utlandet.


Klær/treningstøy - Forslag til tøy/utstyr de må ha med seg:


 

* Drakt, shorts, kampsokker, leggbeskyttere (husk Hummel)


* Fotballsko – kampene spilles stort sett på gress men kunstgress kan forekomme. NB! Ta med begge par for de som har detJ.


* Joggesko


* Vindtett jakke/bukse/regntøy – sjekk værmelding før avreise!


* Hummelgenser (for de som har det)


* Drikkeflaske


* Badebukse – kan være mulighet for bading


* Badehåndkle + håndkle til dusjing


* Vanlig tøy til bytte (bukse, genser, strømper, undertøy)


* Innesko


* Toalettsaker


* Solkrem


* Treningsdagbok og penn (for de som ønsker å skrive personlige mål før kamper/oppdatere hvordan det gikk i etterkant osv)


* En ekstra liten bag/ryggsekk til å bruke når vi skal spille kamp osv. For de som har Hummelbag ønsker vi at denne brukes.


* Laken, sovepose


* Liggeunderlag (vi kan ikke garantere at det er mulig/plass å ha oppblåsbare madrasser)


* Lommepenger


HUSK AT ALT TØY/UTSTYR MÅ MERKES MED NAVN OG TLF.NR. – vi vet av erfaring fra tidligere cuper at det fort blir rot når mange har mye likt tøy/utstyr.


Spillerne må selv ta ansvar for sine eiendeler, og arrangøren står ikke ansvarlig for eiendeler som blir stjålet/forsvinner.

  

Kontaktinformasjon

 

Kontakt oss:


Trond Høgvall: 930 55 941

Bente Holth: 48012551

 

Følg med på vår hjemmeside for oppdatert informasjon.

 

http://www.nordstrand-if.no/sider/tekst.asp?side=213

http://arvikacup.se/

http://www.storm.no

 

Overnatting:

Overnattingssted

Taserudskolan (Taserudsgymnasiet)
Jägaregatan 8

671 81 Arvika



Samarbeidspartnere: