Da nærmer det seg avreise til Arvika i Sverige, og vi ser fram til å reise på en hyggelig tur med guttene på G2000.
Her finner dere informasjon som forslag til pakkeliste, mobilnumre til noen av de voksne og diverse annen nyttig informasjon som er viktig å lese før avreise.
Ta gjerne kontakt med oss før avreise dersom det er noe mer dere lurer på eller som dere ønsker å informere oss om.
Praktisk informasjon
Antall spillere: 33 spillere
Avreise: Fredag 13. juni kl. 07.30 fra Niffen. Oppmøte: senest 07.15
Hjemreise: Søndag ettermiddag men eksakt tidspunkt vet vi ikke før vi ser hvor langt lagene kommer i sluttspillet
Opphold: Vi blir innlosjert på Taserudskolan, og det er samme sted som vi overnattet i 2012.
Måltider: Spillerne får dekket måltidene fra lunsj fredag til lunsj søndag.
NB! Det betyr at spillerne må ha med seg matpakke fredag som kan spises i forkant av kampene fredag formiddag. Vi spiser lunsj etter at vi har spilt vår første kamp.
·
* Det er ikke lov å drikke energidrikke på cupen – informer barna om dette før avreise!
Lommepenger: Hver og en får vurdere hvor mye en ønsker at barna skal ha med, men vårt mål er som alltid: Fokus på fotball og det sosiale, og ikke på godteri, snacks og brus. Erfaringsmessig bør 300 SEK være mer enn nok.
Før avreise:
* Dersom noen har allergier eller andre ting vi bør vite – send en mail vår felles mailadresse: [email protected]
* Sjekk værvarslet og pakk etter været. Se for øvrig forslag til pakkeliste på neste side.
Forslag pakkeliste
Det blir 4 spillere + sjåfør i de fleste bilene, og det betyr at en må prøve å begrense hvor mye en tar med seg på turen. Vi ønsker ikke at spillerne tar med Ipad, PC men mobil kan være greit å ta med. Mobilen bør kun brukes ifm beskjeder da det er høye kostnader ved bruk av mobil i utlandet.
Klær/treningstøy - Forslag til tøy/utstyr de må ha med seg:
* Drakt, shorts, kampsokker, leggbeskyttere (husk Hummel)
* Fotballsko – kampene spilles stort sett på gress men kunstgress kan forekomme. NB! Ta med begge par for de som har detJ.
* Joggesko
* Vindtett jakke/bukse/regntøy – sjekk værmelding før avreise!
* Hummelgenser (for de som har det)
* Drikkeflaske
* Badebukse – kan være mulighet for bading
* Badehåndkle + håndkle til dusjing
* Vanlig tøy til bytte (bukse, genser, strømper, undertøy)
* Innesko
* Toalettsaker
* Solkrem
* Treningsdagbok og penn (for de som ønsker å skrive personlige mål før kamper/oppdatere hvordan det gikk i etterkant osv)
* En ekstra liten bag/ryggsekk til å bruke når vi skal spille kamp osv. For de som har Hummelbag ønsker vi at denne brukes.
* Laken, sovepose
* Liggeunderlag (vi kan ikke garantere at det er mulig/plass å ha oppblåsbare madrasser)
* Lommepenger
HUSK AT ALT TØY/UTSTYR MÅ MERKES MED NAVN OG TLF.NR. – vi vet av erfaring fra tidligere cuper at det fort blir rot når mange har mye likt tøy/utstyr.
Spillerne må selv ta ansvar for sine eiendeler, og arrangøren står ikke ansvarlig for eiendeler som blir stjålet/forsvinner.
Kontaktinformasjon
Kontakt oss:
Trond Høgvall: 930 55 941
Bente Holth: 48012551
Følg med på vår hjemmeside for oppdatert informasjon.
http://www.nordstrand-if.no/sider/tekst.asp?side=213
http://arvikacup.se/
http://www.storm.no
Overnatting:
Overnattingssted
Taserudskolan (Taserudsgymnasiet)
Jägaregatan 8
671 81 Arvika