Ivrige golfere på første golfrunde!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

På en av de siste treningsdagene ble det anledning til spill på banen med utslag, noen slag på fairway og rough, og solid putting til slutt.

Ivrige golfere på første golfrunde!
Nordstrand Allsport har sammen med Grønmo Golfklubb og med støtte fra Golfforbundet etablert en treningsgruppe. De teller seks ivrige golfere og trener en gang i uken på anlegget til klubben. Treningen fokuserer på mestring av golfspillets ulike faser. Trener er Stian Hansen som også er profesjonell golfspiller og trener. Stian har en flott evne til å få alle med seg og gruppen fungerer således meget godt.

På en av de siste treningsdagene fikk gruppen anledning til å spille en runde på banen. Utslag fra utslag, noen golfslag på fairway og rough og til slutt solid putting på greenen. Stor stas for alle sammen. Til slutt hadde daglig leder Pia Øiulfstad ordnet med en velfortjent overraskelse til alle.

Treningen starter igjen 3. august og forhåpentligvis blir det også mulighet for en runde etter sommerferien.

En fornøyd gjenge etter dagens økt!