Høstsamling for Allsportgruppen!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Vi inviterer til høstsamling for hele gruppen 13. og 14. oktober på Norges Idrettshøyskole.

Høstsamling for Allsportgruppen!
Dette skal være en helg hvor alle, uansett alder og ferdigheter, kan komme sammen i en god kombinasjon av trening, mestring og sosialt fellesskap.

Vi legger opp til en inndeling i grupper slik at trenerne våre kan tilpasse øvelser og intensitet i forhold til erfaring og ferdighet.

Dette er et gratis tilbud til medlemmene våre og vi håper at så mange som mulig har mulighet til å være med på hele arrangementet.
Hvis det er noen som bare har mulighet eller ønsker å være med på deler av helgen er det helt i orden.

Alle trenerne og assistentene våre skal være med, så det vil være kjente fjes overalt.

Det er ikke lagt opp til noe pass eller tilsyn så de som trenger hjelp til av- og påkledning, dobesøk, spising og ikke minst å holde fokus på treningen må ha med seg en voksen.

All mat er gratis for medlemmene men hvis den voksne ønsker å få servert det samme som barna må de betale 200,-.

Lørdag
- Vær klar i treningstøy kl. 10:00 i Hall 3
- Fra 10:00-13:00 blir det felles oppvarming med kjente øvelser fra treningen og noen ukjente øvelser
- De to siste timene deles alle inn i grupper som rullerer mellom fire forskjellige aktiviteter.
          Håndball / Dans / Styrke – bevegelighet / Fotball
- Husk å ta med vannflaske!
- Vi har en pause hvor vi serverer frukt!
- 13:00-14:00 Lunsj – Salatboks med brød og smør/dressing + drikke (juice eller vann)
- 14:00-15:30 Vi er ute på friidrettsbanen i samme grupper som tidligere.
          Løp / kaste ball / stafett / hoppetau / hoppe strikk og kanskje «naturstri» med spørsmål
- 15:30-16:30 Tid til å skifte. En del vil kanskje ta en dusj. Alle samles etter hvert på et felles sted.
- 16:30 Middag – Kyllingbryst/kyllingkaker med ris og salat + drikke (juice, vann eller mineralvann)
- Takk for i dag!

Søndag
- Vær klar i treningstøy kl. 10:00 i Sal 3 (Obs! IKKE samme sted som lørdag)
- Først blir det samme oppvarming som på lørdag.
- Mellom 11:00-13:00 deles de inn i to grupper.
- Salen deles i to med hinderløype/stasjoner på den ene, og enkle turnøvelser på den andre.
- 13:00 Lunsj – Baguette med ost & skinke + drikke (juice eller vann).
- Takk for i dag!

Norges Idrettshøyskole ligger ved Sognsvann, adressen er Sognsveien 220.

PÅMELDING sendes på mail til Linda Haagensen [email protected] innen fredag 21/9
eller leveres til Kaja / Mari mandag 24/9

INVITASJON