Golftreninga ferdig for i år

Publisert 24.09.2019 kl.21.58

Sesongen er over for Allsport Golf. Nå venter vinteren og alternativ trening.

Golftreninga ferdig for i år
Bak fra venstre: trener Richard og Christian. Foran fra venstre: Vivianne, Johanne og Håkon.

Allsport Golf avsluttet trening for sesongen mandag kveld. Sesongen har vært god. Utøverne har deltatt i NM for lag, NM individuelt og to lokale lagkonkurranser i regi av Golfforbundet. Alle med gode resultater.

I tillegg ser vi at de har bedret teknikk og behersker golf enda bedre enn ved starten av sesongen. En takk til Grønmo Golfklubb for tilbudet og en spesiell takk til trener Richard for godt utførte treninger.

Takk også til Gøril Hansen i Golfforbundet for at utøverne også har muligheten til å konkurrere mot andre klubbers utøvere.

Takk for i år. Ses neste år. Har du eller en du kjenner, lyst å begynne å trene golf? Ta kontakt!

Vi gratulerer med flott innsats!