Allsportens høsttur til Beitostølen!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Tradisjonen tro legges høstturen til Beitostølen. I år var det 5. gang. Dessverre var antallet deltagere lavere enn forventet, men det la ingen demper på stemningen.

Allsportens høsttur til Beitostølen!
Vi reiste oppover samlet i buss fredag ettermiddag. Målet var Bergohyttene som ligger sentralt i sentrum av Beito. Formålet med turen er å skape et sterkere samhold i gruppen. Ikke bare mellom barna, men også de voksne.

Aktivitetsnivået på lørdag er høyt. Etter en god frokost bar det i vei til fjells. En tre timers fjelltur innover fjellet i overskyet og litt regn, bygger karakter. Ingen klaget og små belønninger ble løpende gitt ut. Etter fjelltur og lunsj bar det ned til Beitostølen Helsesportsenter. Først var det en time i gymsal og deretter en time svømming. Kvelden ble avsluttet med en god taco middag. Etter frokost på søndag var det tilbake til Oslo.

En stor takk til Lions Club Oslo/Nordstrand og NFU Oslo med økonomisk støtte til turen. I tillegg en stor takk til vår eminente reiseleder Linda Haagensen.