Fortjent seier i solen på Niffen

Sist oppdatert 02.10.2014 kl.8.55

Nordstrand viste moral da laget i dag slo Fossum 3-1 i en seriekamp på Niffen. NIF gutta kom under 0-1 tidlig i matchen, men snudde nok en gang til seier.

Fortjent seier i solen på Niffen

Selv om NIF gutta lå under etter første omgang, så var det de som hadde initiativet i kampen, og det kan vel sies at det hadde vært en svært ufortjent seier om laget ikke hadde dratt det i land til slutt. Remi Memsihi på topp hos NIF gjorde en meget god jobb og løp motstanderne sønder og sammen i snaue 70 minutter, når han hadde gjort jobben flyttet NIF opp Trond Ingebretsen på topp, noe som igjen sørget for at nullen sprakk også for Fossum.

KAMPFAKTA:
Nordstrand - Fossum 3-1 (0-1)

0-1 25 min
1-1 68 min Ingebretsen (Vonheim)
2-1 74 min Vonheim (Ingebretsen)
3-1 83 min Ingebretsen (Nyhus)

GK: Krämer og Nyhus

BB: Madsen Holm

Nordstrands lag:
Ruud - Mercado (Høgh fra 85), Akselsen (Abbas fra 85), Ingebretsen, Eikeland - Madsen Holm, Svensen (Fladby fra 83 min) - Nyhus, Vonheim (Strøm fra 87 min), Fladby (Johansen fra 46) - Memishi (Krämer fra 67)