Husk lisens innen 1. september

Sist oppdatert 02.10.2014 kl.12.55

1. september er forfallsdato for lisensen for sesongen 2014-15. Det er viktig at du som skal i aksjon sørger for å ha lisensen betalt til sesongen er i gang.

Husk lisens innen 1. september

Alle spillere og dommere som deltar i organisert håndballaktivitet skal løse lisens fra og med det kalenderåret de fyller 13 år. Ledere som føres på kamprapporten i NHFs kamptilbud (og kvalifisering til disse) plikter også å løse lisens.

Det er viktig at du som skal i aksjon sørger for å ha lisensen betalt til sesongen er i gang. Eliteseriene starter 3. september, og allerede 6.-7. september er det blant annet kvalifiseringer til Bringserien og LERØYserien.

Det blir gjennomført lisenskontroll allerede i de nevnte kvalifiseringene. Både for å sjekke at lisensen er betalt, og for å se at klubbtilhørigheten er i orden.

Ta en sjekk med klubben for å få bekreftet at dette er OK, slik at laget unngår å få en seier omgjort til tap på skrivebordet fordi parpirarbeid og lisens ikke er i orden.

Se mer om lisens

Se mer om klubbendring