3 x Petter ga ny seier

Sist oppdatert 01.10.2014 kl.13.05

(Asker 2-Nordstrand 1-4) Petter Kristiansen satte tre goaler da et litt rufsete juniorlag fortsatte poengfangsten.

3 x Petter ga ny seier

Det var en spennende kveld i 1. divisjon for juniorer i går. Serieleder Lyn slo serietreer Grei på overtid, mens Nordstrand-gutta laget det litt for spennende mot Asker på Føyka.

I en førsteomgang hvor gutta styrte det meste, satte Petter Kristiansen både 1-0 og 2-0 da han først var framme på en retur og deretter løsnet et skudd fra rundt 20 meter.

I andre omgang tok hjemmelaget over en god del av kampen mot et Nordstrand som ikke helt fikk spillet til å gli. Og tross et solid overtak for de for anledningen blå i antall hjørnespark, var det hjemmelaget som nikket inn en kårner denne kvelden. 2-1 med cirka 20 minutter igjen å spille.

Først fem minutter før slutt løp Magnus Aaløkken inn 3-1 i tomt bur, før Petter Kristiansen fullførte det hele med sin tredje skåring for kvelden da han satte et straffespark i sluttminuttene, som Magnus hadde skaffet.

Juniorgutta har lagt grunnlaget for at høsten blir tøff og tett og spennende.