100.000 kroner til e-sportgruppen

Sist oppdatert 17.02.2022 kl.14.22

Nordstrand e-sport er så heldige å ha fått innvilget en støtte på 100.000 kroner fra Sparebankstiftelsen.

100.000 kroner til e-sportgruppen

3. desember var e-sportgruppen invitert til Marmorsalen på Sentralen til et overrekkelsesarrangement. Der skulle vi motta et bevis på at vi er innvilget en støtte på 100.000 kroner fra Sparebankstiftelsen. Pengene skal brukes til å pusse opp caféen i 1. etasje på klubbhuset vårt på Hallager. Vi skal gjøre rommet om til et kult "hang out room" sånn at huset blir et enda bedre sted å være for våre medlemmer!

Arrangementet ble dessverre avlyst som så mye annet, men vi gleder oss likevel stort over dette viktige bidraget!

Tusen takk til Siri Thurmann-Moe som har stått for søknaden og takk til resten av støtteapparatet og trenerne som står på som bare det for å utvikle dette tilbudet videre!

Heia Nordstrand!