100 A-kamper for Cheikh Niang

Publisert 22.08.2016 kl.18.10

Den sympatiske høyrebacken Cheikh Niang passerte forrige helg 100 offisielle opptredener for Nordstrands A-lag.

100 A-kamper for Cheikh Niang

Cheikh Niang kom i sin tid fra den daværende 2. divisjonsklubben Groruddalen BK (Gbk) og ble raskt en viktig brikke på Nordstrands A-lag. De to siste sesongene har Cheikh slitt med mye skader og han har derfor ikke like ofte vært å se i startoppstillingen til A-laget. Men i sin jubileumskamp borte mot Sarpsborg Fk var han igjen å se fra start og var faktisk nære på å score.

Vi gratulerer Cheikh som den sjette Nordstrandsspiller over 100 opptredener for klubbens beste lag. Trond Ingebretsen, Ejup Etemi, Marius Semmerud Berg, Petter Nyhus og Bjørn Ruud er de spillerne som har passert hundre før ham.