Ta kontakt hvis du er født i 2000 eller 2001 og ønsker å prøvetrene med oss!

Trenerteamet

Sist oppdatert 07.09.2016 kl.13.28

Her er en liten presentasjon av trenerteamet.

Trenerteamet
Terje Eriksen, Truls Wettergreen, Gitte Sørensen, Julie Clementz Wold og Jørgen Fredriksen. Anders Falkum var ikke tilstede.

Truls Wettergreen (hovedtrener).
49 år (1966), oppvokst på Nordstrand, bor i dag på Bjørndal. Truls er NHF Trener 3 (gammel) i håndball, starter på ny Trener 3 i oktober. Skal ta EHF master coach innen 5 år. Er SPU Trener og By-/kretslagstrener i Region Øst, NHF Topphåndballseminar siden starten og eier/grunnlegger av Heidi Løke Håndballskole sammen med Heidi Løke og Arne Senstad. Truls besitter et stort nasjonalt og internasjonalt kontaktnett i håndball på senior- og juniorsiden. Sittet og sitter i ulike sportslig utvalg innen håndball og utviklet sportsplaner i ulike klubber.

Han har vært NIF-medlem siden 1977 og spilt hele juniortiden i NIF opp t.o.m. Herre A lag. Har trent en rekke juniorlag i NIF, BSK og Bjørndal (i hovedsak gutter), trent NIF Herre A-lag i 1. divisjon i sesongen 95/96. Lidenskapelig opptatt av håndball!

Gitte Sørensen (trener)
Aktiv håndballspiller fra 6 år fram til 36 år, er i dag 41 år. Spilt i Ellingsrud, Oppsal og Haugerud. Har Trener 1 + 2 kurs. Vært håndballtrener og ass.trener fra hun var 18 år gammel og fram til i dag, i henholdsvis Oppsal IF og Nordstrand IF.

Jørgen Fredriksen (trener/keepertrener/hovedansvar K6)
Startet sin håndballkarriere i Holmlia SK som både spiller og trener. Har Trener 2 kurs og har vært trener i snart 10 år.

Anders Falkum (ressurs-/fysisk trener)
Tidligere norsk mester i høydehopp. Har 15 års erfaring som friidrettstrener og master i business and administrasjon fra BI. Snart 10 års ledererfaring og talentutvikling i næringslivet.

Terje Eriksen (oppmann/lagleder/materialforvalter)
Har 15 års erfaring som trener og oppmann i klubben, både for Gutter 92 og Jenter 97. De siste årene har han vært oppmann for Junior Elite, og dermed flere år med Lerøy-spill. Terje er en festlig kar som har kontroll på det meste.

Julie Clementz Wold (lagleder K6)
Har spilt håndball i syv år for Nordstrand Jenter 99. Hun sluttet som spiller sommeren 2015, og startet da opp som ass.trener på lag 2 fordi hun ikke ville forlate det fine miljøet. Hun går realfag i andre klasse på Ullern videregående. Julie har også Dommer 1 kurs og dømmer for Nordstrand.

En flott trenerbukett!