Åpen jentefotballkveld tirsdag 22. oktober

Sist oppdatert 24.09.2019 kl.23.25

Tirsdag 22. oktober er det jentefotball som gjelder på Niffen. Da ønsker klubben alle bydelens jenter i alderen 5 til 12 år velkommen til en morsom og lærerik kveld ute på vårt flotte kunstgressanlegg. Arrangementet er åpent for alle - uansett om du er medlem av Nordstrand IF eller ikke.

Åpen jentefotballkveld tirsdag 22. oktober
Fra jentefotballdagen i mai 2018

Åpen jentefotballdag

Jentefotballdagen har blitt et populært arrangement, som siden 2013 har samlet jenter på tvers av alder for å leke og ha det moro med fotball. I høst gjennomfører vi arrangementet som en åpen jentefotballkveld for alle bydelens jenter i alderen 5-12 år. Kvelden er åpen både for de som allerede er med i klubben og for de som er litt nysgjerrige på hvordan det er å spille fotball. Ta gjerne med en venn og kom.

Vi ønsker spesielt jentene fra Allsportgruppa velkommen til høstens arrangement.

PÅMELDING skjer via denne linken. Frist for påmelding er fredag 18. oktober.

Jentefotballdagen foregår på Nordstrand kunstgress (Niffen). Oppmøte fra klokka 16.30. Arrangementet starter 17.00 og varer til 19.00.

16.30 - 16.55 Registrering og inndeling i grupper
17.00 Oppstart: Felles oppvarming med musikk
17.15 Fotballaktiviteter - ledet av ungdomsspillerne i NIF (eget opplegg for ungdomsspillere som ikke jobber som trenere)
18.00 Minicup
18.40 Kveldsmat og felles avslutning
19.00 Slutt

Foreldre, søsken og andre ønskes velkommen til å overvære minicupen og felles avslutning. Kiosken er åpen og drives av foreldre på J2008!

Her finner du bilder fra jentefotballdagen i 2018.

Liste over påmeldte vil bli oppdatert etterhvert nedenfor. Ved endringer kan du sende mail til Madeleine Valø ([email protected]).

1 påmeldt per 24. september: