Keeperforum

Sist oppdatert 28.11.2023 kl.18.54

Velkommen til klubbens keeperforum. Her vil du finne informasjon om øvelser og egne keepertreninger.

Keeperforum har treningstid hver tirsdag kl 20.00-21.00 i gymsalen på Nordseter Skole. Ansvarlig for opplegget er Tone Wølner og trenere er Jesper Sundal og Alfred Andenœs fra Herrelaget og Martina Jurisic og Andrine Berli fra damelaget.

Om NIF Keeperforum
Nordstrand Håndball ønsker å stimulere og motivere klubbens målvakter gjennom å tilby spesialiserte målvaktstreninger for gutter og jenter i alderen 11 til 18 år. Vi har egentlig ikke en nedre aldersgrense, så yngre spillere som står i mål av og til er også velkomne på treningene.

Trenerteamet i Keeperforum ønsker å bidra til å utvikle klubbens lag gjennom spesifikt fokus på målvaktene. I den sammenheng ser vi det som positivt om trenere for det enkelte lag ønsker å være til stede på keeperforum og/eller få besøk av KF-trenerteamet på sine treninger.

Vår ambisjon er at NIF Keeperforum skal være en arena hvor klubbens målvakter møtes og trener på spesifikke keeperøvelser. Vi ønsker å etablere en felles kultur og identitet blant keeperne våre – at vi blir en sammensveiset gjeng og har det moro.

Vi følger skolens kalender med hensyn til ferier (dvs at når skolen er stengt, har ikke vi trening)

SPOND-gruppe
For å kunne tilpasse treningen best mulig, ber vi alle målvakter som ønsker å delta om å registrere seg i vår SPOND-gruppe. Oppmøtet er frivillig men vi ønsker at alle melder fra om man kommer eller ikke på SPOND. Vegard kan også hjelpe til med å legge inn nye spillere, send oss en SMS eller epost med spillerens navn og mobilnummer, så ordner vi det :)

Nyttige linker