Medlemskap, Spond og treningsavgift

Publisert 14.02.2023 kl.13.21

Nordstrand Fotball ønsker alle nye medlemmer hjertelig velkommen til klubben og fotballgruppen.

Nordstrand IF ble stiftet i 1891 og har ca. 2500 medlemmer, og er blant de største både i Oslo og Norge. Nordstrand IF Fotball er en del av Nordstrand Idrettsforening, og teller ca 1000 aktive spillere i alderen 4-70 år. Vår visjon er “Flest mulig, lengst mulig, best mulig”.

Følg lenken for informasjon om;

Skjemabank: fotball.no/skjemaer

Som medlem får du:

• Sportslig tilrettelagt tilbud fra 5 år og oppover
  • Sportssjef og trenerkoordinator (jenter og gutter)
  • Baller og utstyr
  • Forsikring
  • Seriespill
  • Trening hele året - vinteråpne baner med undervarme
  • Betalt hovedtrener for alle årganger på 11'er
  • Trenerkurs for trenere 5’er, 7’er, 9'er og 11’er
  • Klubbdommerkurs for alle 12 åringer
  • Betalte dommere
  • Administrasjon/Regnskap/Revisjon
  • Årgangscup
  • Skiltsalg, 50% fortjeneste direkte til laget
  • Gleden av å spille på lag med andre

Anlegg tilgjengelig for medlemmer av Fotballgruppen:

Niffen:
• Storekunsten (fullverdig 11’er)
• Lillekunsten* (fullverdig 9’er og tre 7’er baner).

Hallager’n:
• 1 fullverdig 11’er

Hundejordet:
• 2 stk 7’er eller 4 stk 5’er baner. Denne ligger bak den store kunstgressbanen på Hallager. Det er skiltet frem til banen.

Banekapasiteten er veldig god, og alle trener og spiller på kunstgressbaner. Dette er vi stolte av!

Dugnad og kommuniksjon

Foreldreinnsats og dugnad
Foreldregruppen jobber tett sammen med resten av støtteapparatet, og alle medlemmer (evt. foresatte for yngre medlemmer) vil bli innkalt til dugnad når det er behov for det. Vi er helt avhengig av foreldreinnsats for å kunne opprettholde et godt og bredt tilbud til alle spillerne og få gjennomført nødvendig vedlikehold av anleggene våre. Dugnad er i tillegg en kjempefin mulighet for sosial omgang blant foreldre og barn på årgangen.

Kommunikasjon
Nordstrand Fotball jobber aktivt for å bidra til at all kommunikasjon skal gå via hjemmesidene. Styret og administrasjon vil primært legge ut informasjon her, samt på klubbens Facebook-sider og via Spond.

Vi ønsker alle nye medlemmer hjertelig velkommen, og vi gleder oss til å ha dere med på laget!