Informasjon ang Peter Wessel Cup

Publisert 20.03.2015 kl.17.05

Informasjon ang Peter Wessel Cup

I dag fredag er siste spilletrening med G-2001 før vi vil ta ut laget til PW-cup. Mange har fått prøve seg en eller flere ganger, og flere burde sikkert ha fått sjansen. Men målet har også vært å få spilt sammen laget til PW. Vi beklager derfor om ikke alle føler at de har fått en god nok sjanse. Det er selvfølgelig ikke bare disse treningene vi legger til grunn, men også det vi har sett på kamper og trening gjennom sesongen.

Vi kommer til å ta med 12 spillere til Larvik. Det er mange jevngode spillere å velge mellom, så valget blir ikke lett. Når vi tar ut laget gjøres dette med hensyn til hvilke spilleplasser vi vurderer å bruke hver enkelt på, slik at vi får komponert laget på det vi mener er best mulig måte.

For de som ikke kommer med denne gang, husk at det kommer mange nye muligheter fremover.

NB! Skulle det være noen av de som har fått prøve seg som ikke kan/vil delta på cupen, og ikke allerede har gitt beskjed, ønsker vi beskjed om dette senest lørdag 21/3.

Laget vil bli lagt ut på hjemmesiden i starten av neste uke. De som ikke blir tatt ut får også tilbud om å være med på turen. Gi beskjed raskt om dette er ønskelig.