Informasjon PW Cup

Publisert 08.04.2015 kl.21.30

Da nærmer endelig helgen seg hvor vi reiser til Larvik og PW Cup 2015 og her kommer litt informasjon.

Informasjon PW Cup

Transport til/fra Larvik

Vi møtes på Niffen fredag 17 april kl 18.00 for felles avreise. Vi er 13 gutter og 3 ledere på tur og er derfor avhengig av at noen kan hjelpe til med å kjøre til Larvik fredag ettermiddag. Søndag regner vi med at det har kommet foreldre til Larvik for å se kamper og som kan hjelpe til med transporten tilbake til Oslo. Uansett får alle lag spille minst én sluttspillkamp på søndag, så hjemreisen blir etter siste kamp søndag / eventuelt blir noen igjen og ser på sluttspillet.

Overnatting

Vi bor på Farris VGS (Reipbanegata 20) sammen med de andre Nordstrandlagene og skolen ligger ca. 500 m fra Larvik Arena og matserveringen. Alle lagene fra NIF (G/J 2002 og J/G 2001) spiller sine innledende kamper i Larvik Arena, så det blir en sosial lørdag hvor vi vil være i og rundt hallen hele dagen og heie på de andre.

Kampoppsett innledende gruppespill (Gruppe 2)

Lørdag 18.04 i Larvik Arena 1

• kl 10:05     Nærbø IL - NIF
  • kl 13:25     NIF - Storhamar Vang
  • kl 15:45     NIF - Haslum IL

Sluttspillet starter søndag morgen og spilles i Kveldehallen eller Tjøllinghallen. Endelig oppsett for sluttspillet publiseres under: http://www.profixio.com/matches/pw-cup-201512-13

Bespisning:

Vi har bestilt Pizza til alle når vi ankommer Larvik fredag kveld, mens frokost og middag serveres på Thor Heyerdal vgs som ligger vegg i vegg med Larvik Arena. Utover dette vil vi supplere med enkel lunsj/frukt mellom kampene. (tilreisende foreldre oppfordres til å bistå med innkjøp av dette)

Pakkesliste:
  • Spillerdrakt, shorts, hallsko, ball, vannflaske og NIF overtrekksdrakt
  • Joggesko (lue og hansker)
  • Tørr trøye (og sokker) til å ha på mellom kampene
  • Liggeunderlag, sovepose, pute
  • Toalettsaker, håndkle
  • Disco på lørdag, antrekk etter eget ønske
  • Lommepenger etter behov

Lagledere kan ta vare på verdisaker under kampene, utover dette må spillerne hovedsakelig ta ansvar for dette selv.

Vi håper på mange fremmøtte supportere og lover å presentere et lag med mye innsats, vilje og spilleglede :)

Sportslig hilsen trenerne