Slottsfjellcup 2013 ble en kjempesuksess!

Sist oppdatert 26.06.2014 kl.9.17

Helgen 27.-28. april var 2 dager med mange gode opplevelser for spillere, lagledere og foreldre på G2001.

Slottsfjellcup 2013 ble en kjempesuksess!

Vi stilte 2 lag i Slottsfjellcup og fordelte spillere rundt på begge lagene. Alle fikk spille på vante og uvante plasser, og tok utfordringene på strak arm.

Alle gutta gjennomførte til toppkarakter og alle har likt ansvar for disse gode resultatene i 8 kamper:

NIF1-Skedsmo 7-6
NIF2-Vollen4 6-2
NIF1-Teie 5-2
NIF2-Teie2 7-6
NIF2-Tjøme 10-3
NIF2-Øvrevoll Hosle 4-4
NIF1-Øvrevoll Hosle 9-3

Grunnlaget for 7 seire og 1 uavgjort ble lagt ved at guttene var fokusert og holdt høy standard på forsvarsspillet. Alle jobbet hardt sammen og taklet med støtte fra sidemann hele tiden. Motstandere kom sjelden til skuddsjanser. Slikt forsvarsspill inspirerer og hjelper målvaktene Benjamin og Oscar som stod knallbra.

Laget har tatt skikkelig form og spiller bedre og bedre håndball. Tidvis viste guttene fram flotte kombinasjoner der en spiller spilte en annen fri. Det skyldes vilje, samarbeid og lagmoral.

Guttene hadde en heftig lørdagskveld med Taco, trylleshow og Disco.

Laglederne Vegard/Rune, hovedleder Trond og alle foreldrene som fulgte laget er veldig fornøyd og stolte.