Slottsfjellcup 2010 glimrende gjennomført!

Sist oppdatert 26.06.2014 kl.9.14

Nordstrands Gutter 8-lag deltok på Slottfjell Cup i Tønsberg helgen 23-25 april.

Kampene ble avviklet i Eikhallen og laget var innkvartert på Eik skole som ligger rett ved.

Da cupen ikke hadde klasse for 8-åringer, ble utfordingene store da vi møtte spillere fra klassen over de vi vanligvis møter.
Til tross for denne utfordringen, stilte våre gutter med stort mot og selvtillit.
> Motstanden ble nok i tøffeste laget, men da våre gutter dro i land et svært sterkt 3-3 resultat i en av kampene, var det som om vi hadde vunnet finalen i Champions League.
>
> Det ble mye tid for gutta til å leke i ballbingen og skogen på Eik skole. Det sosiale samholdet i gruppen er meget bra - det er både spennende og morsomt å overnatte på skole uten (for mange) mammaer og pappaer til å "passe på". Det ble også tid til et avbrekk fra hånball og lek, da hele laget (sammen med Norstrands J9-lag) reiste på badeland. Lørdag kveld var det tid for disco, men ifølge de fleste av gutta var det "Alt for trangt, Alt for mørkt, Allt for mange jenter der" til at det skulle konkurrere med ballbinge og lek.

På vegne av ledere og trenere takker vi gutta for flott oppførsel og super innsats gjennom hele helgen, og vi gleder oss til fremtidige cuper og turer med denne gjengen.

Hilsen
Olav og Vegard