To unge spennende jenter på plass

Publisert 16.04.2021 kl.20.14

Et kjent ansikt, og et nytt ansikt

To unge spennende jenter på plass
Tiril B. S. Rosenberg

To unge jenter har funnet veien til laget, Tiril B. S. Rosenberg og Silje Kjellemo Nilsen.

Tiril er for mange et kjent ansikt. Hun har spilt hele sin barne/ungdomshåndball på J2002 laget. Før hun de to siste sesongene har vært en tur innom Oppsal og Aker. En linjespiller med et spennende potensiale. Hun og Amalie vil dermed danne en linjespiller duo - og vi gleder oss til å se hvordan de to kan hjelpe hverandre med sin utvikling. Ikke minst er vi veldig glade for å ha fått en Nordstrandsjente tilbake til klubben!

1img_2089

Silje er derimot et helt nytt ansikt i klubben. Hun har fightet mot Nordstrands sitt 2002 lag i både Bring spill og cuper tidligere, men vil denne sesongen ta turen fra Kristiansand til Oslo for å ikle seg hvitt og blått. Silje er en venstrehendt bakspiller, som har gått sin barnehåndball i Just IL og Gimletroll, før Randesund og Våg har vært hennes klubber i ungdoms og juniorhåndballen. En veldig spennede spillertype - hvor vi har troen på at vi kan være med på å videreutvikle hennes kvaliteter. Ønsk henne velkommen!