Spillere med videre

Sist oppdatert 14.04.2021 kl.14.37

Prosessen med å sette stallen for sesongen 21/22 er i gang og våre første signeringer er i boks, Lene K. Tveiten og Nora B. Lilleng.

Spillere med videre

Etter mye usikkerhet om hva som skjer med resten av sesongen, er det nå klart at damelaget holder seg i 1.divisjon. Da sesongen avsluttes etter at den er halvspilt. En god nyhet for laget - i en ellers merkelig sesong for håndball Norge.

Vi er dermed i gang med å sette stallen for sesongen 21/22, og vil fremover presentere de spillerene som vil utgjøre klubbens a-lag.

Først ut er Lene K. Tveiten og Nora B. Lilleng
Lene kom til oss før inneværende sesong, og har virkelig vist at hun ønsker å ta ansvar og være en sentral brikke i laget. Noe vi er sikre på at hun kommer til å gjøre kommende sesong også.
Nora er Nordstrandsjente, og har gått gradene fra ballskolen og hele veien opp til 1.divisjon (med et lite avbrekk med en sesong i Rælingen) Hun har fått kjenne og føle litt på nivået denne sesongen, men vi regner med at Nora kommer til å bli en enda større bidragsyter kommende sesong.

img_1904.

Vi er veldig glade for at disse to bakspillerene fortsetter reisen med oss!