Vi søker trener til Senior Damer A-lag

Sist oppdatert 17.01.2024 kl.12.55

Nordstrand IF har et sterkt engasjement for å utvikle fotballspillere, og nå søker vi en dyktig trener til vårt Senior Damer A-lag

Vi søker trener til Senior Damer A-lag

Laget er nyoppstartet, og vi ser etter en dedikert trener som vil være med på å etablere flaggskipet for klubbens jentespillere og utvikle våre dyktige kvinnelige fotballspillere. Det kommer mange spennende årganger opp i barne- og ungdomsavdelingen og vi ønsker å etablere et tilbud på seniornivå disse kan se opp til og strekke seg etter.

Stillingsbeskrivelse:
Som trener for Senior Damer A-lag vil du få ansvar for å lede laget i én til to ukentlige treninger og seriespill i 5.divisjon. Du vil også være en viktig bidragsyter til utviklingen av våre talentfulle spillere. Du vil jobbe tett med klubbens øvrige trenerteam og ha en sentral rolle i å bygge en positiv treningskultur.

Ønskelige kvalifikasjoner og egenskaper:

• Erfaring som trener for seniorlag, gjerne innen kvinnefotball.
  • Sterk arbeidskapasitet og evne til å jobbe i et utviklende miljø.
  • Gode lederegenskaper og en kulturbygger som kan inspirere og motivere spillere.
  • Nettverk innen fotballmiljøet og evne til å bidra til rekruttering.
  • Gode datakunnskaper og analytisk ferdighet for å optimalisere spilleres ytelse.
  • Positiv, energifull og dedikert til å videreutvikle klubbens prinsipper.
  • UEFA B trenerutdanning er ønskelig, relevante kvalifikasjoner kan veie opp for manglende formell utdanning.

Lønn etter avtale.

Slik søker du:
Send din søknad, fotball-CV og relevante referanser til e-postadresse: [email protected]. Merk søknaden med "Trener for Senior Damer A-lag".

Vi ser frem til å motta din søknad og ønsker velkommen en dedikert trener til å bli en viktig del av Nordstrand IF.