Thomas Holm til KFUM

Publisert 15.12.2023 kl.13.10

Thomas Holm går inn som assistenttrener i KFUM i Eliteserien, og får et års permisjon fra jobben som sportslig leder i Nordstrand IF Fotball.

Thomas Holm til KFUM

Thomas Holm, sportslig leder Fotball, og mange års A-lagstrener i Nordstrand, har fått muligheten til å gå inn i trenerteamet til KFUM, som i kommende sesong skal spille Eliteseriefotball. Nordstrand IF er glad på Thomas sine vegne, da han nå får denne muligheten til å utfordre seg selv og sine trenerferdigheter på det øverste nivået i Norsk Fotball. Dette er et stort steg og vi gratulerer!

Thomas har vært en viktig del av Nordstrand IF i mange år, og hans trenerferdigheter og engasjement som sportslig leder Fotball, har gitt svært gode resultater. Mange spillere har tatt store steg videre i karrieren sin etter å ha fått en god prestasjonsutvikling i klubben vår, og under Thomas sine vinger på A-laget. Vi er sikre på at hans kunnskap og erfaring vil være en verdifull ressurs for KFUM, og vi ønsker ham all mulig suksess i den nye rollen.

Under Thomas sin permisjon vil vi sørge for å opprettholde kontinuiteten og kvaliteten i trenerstaben vår og vi ser fram til å ønske han velkommen tilbake neste år dersom han ønsker dette. Denne muligheten vil ikke bare gi Thomas en mulighet til å ta nye steg som trener, men det vil også styrke båndene mellom klubbene våre.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
Kristian Gjerstadberget, daglig leder Nordstrand IF

Vi ser fram til å følge Thomas Holms suksess og ser optimistisk på fremtiden for begge klubbene våre.