Sesongavslutning for G2001 med pizza og priser

Sist oppdatert 25.11.2015 kl.23.42

Fredag 13. november ble det arrangert sesongavslutning for guttene på -01 trinnet.

Sesongavslutning for G2001 med pizza og priser
Trener Jan mister balansen og må støtte seg til unge sterke spillere. Eller er det bare litt effektiv holding...?
Presisjonskonkurranse

Kvelden startet med presisjonskonkuranse. Bestemann til å treffe tverrliggern fra 16-metern. Tre finalister fra hvert lag kom til superfinalen. Sigurd var mest treffsikker og gikk av med seieren. Etterpå ble alle guttene delt inn i jevne lag og spilte Champions League. Vinnerlaget spilte superfinale mot trenerne. Her måtte trenerlaget se seg slått 0-1.

Mat og drikke
Deretter gikk vi inn i kafeteriaen og spiste pizza, kaker og drakk brus. Pizzaen fikk vi sponset av Peppes Pizza på Lambertseter. Dette hadde Jan Ole Damsgård, pappaen til Aleksander ordnet til oss. Brusen ble levert av Dinesh Singh, pappaen til Ankit. Og kakene hadde mange snille foreldre bakt for anledningen. Tusen takk til alle som bidro med mat og drikke!

Prisutdeling
Det ble delt ut en rekke priser til alle lagene etter maten. For alle tre lagene ble det utropt årets toppscorer, årets spiller og trenernes pris. Svært hyggelig var det også at kapteinene på de tre lagene holdt en felles tale til trenerne, hvor de takket for treningsåret.

Til slutt hadde spillerne en uhøytidlig kåring med tre priser: Årets dame-magnet, årets klovn og årets godtemons. Her velger redaksjonen å være lojale med gutta og ikke avsløre prisvinnerne.

Vil til slutt få takke Ole Nicolaysen for et supert opplegg. Det var han som styrte konkuransene, hadde skaffet premier og fikk arrangementet godt i havn.

Prisene som ble delt ut var:

Lag 3

sesongavslutning15_077

Trenernes pris: Marius

sesongavslutning15_074

Flest priser gikk til Younes, som også ble kåret av lagkameratene til årets spiller.

sesongavslutning15_096

Full feiring av årets sesong

sesongavslutning15_024

sesongavslutning15_025

Vi gratulerer Team 2001 med sesongen!

Foto: G2001