Oliver til eliteserieklubb

Publisert 07.09.2023 kl.16.41

Oliver Midtgård lånes ut til Sarpsborg 08 med opsjon på videre spill i 24 sesongen.

Oliver til eliteserieklubb
Oliver i aksjon mot Lyn i årets 1. runde NM.

Utlån for Oliver

Eliteserieklubben Sarpsborg 08 ønsker å se Oliver utover høsten på sine økter og ser et potensial i spilleren som har prestert her i Nordstrand over tid. De har også en prekær skadesituasjon hos sine angrepsspillere som gjør at de, som flere klubber, har sett til Nordstrand og de er imponerte.

Thomas Holm sier følgende:

«Når en Eliteserieklubb ønsker en av våre spillere, så har ikke vi så mye vi skulle sagt annet enn "Lykke til!". Det er ut sesongen i første omgang og en bra deal for Nordstrand, så får vi håpe for Oliver at han imponerer såpass at de vil ha han med neste år.

Vi er stolte på vegne av spiller, men også klubb da det viser at vi gjør mye riktig. For oss er ikke timingen optimal, men sånn er fotballen. På èn dag kan verden endre seg."

Vi tok også en prat med Oliver:

«Dette er en mulighet som jeg har jobbet lenge for og umulig for meg å si nei til.  Jeg ønsker å takke alle i Nordstrand for alt de har hjulpet meg med i min tid her så langt. Det er ikke tilfeldig at Nordstrand er en av de klubbene som selger flest spillere opp i divisjonene.

Jeg har vært endel av treningshverdagen og kulturen i en periode og er sikker på at det ikke er stor forskjell på det man gjør her og høyere opp. Alt ligger rette for å lykkes.»

Vi ønsker deg lykke til Oliver, hele klubben heier på deg!