Klare for dagens NM-kamp!

Publisert 10.04.2024 kl.13.24

Vi har tatt en prat med A-lagets trener Markus Cham, i forkant av dagens NM kamp mot Kjelsås på Niffen kl 18.

Klare for dagens NM-kamp!
Tidligere Kjelsås-spiller Kasper Krokan (2004), 2009-gutten Magnus Thorsell og yngstebror Frøhaug Johnsen, Ørjan (2006) er med i dagens tropp.

Vi møter en knalltøff motstander som kom seg hele veien til semifinale i fjor... Hva er dine tanker om kampen?
Vi har stor respekt for Kjelsås, ingen tvil om det, men mine tanker er som de alltid er før match; vi spiller mot et lag bestående av mennesker med to ører, to øyne, en nese og en munn, ikke mot roboter som er programmert til å vinne. Så lenge konsentrasjonen er opp mot maksimalt og ambisjonen til spillerne er å følge lagets plan, så er alt mulig, det er Kjelsås selve beviset på.

Er gutta klare?
Til en slik kamp er man automatisk motivert, det handler bare om å komme i riktig sone, ikke for gira eller for avslappet. Vi har 8-9 mann ute med ulike "kjenninger", ellers er alt som normalt.

Får vi sett noen unggutter?
Den som kommer får se! Vi har ihvertfall med en del gutter fra U21 troppen pluss en 09-gutt. Det jobbes meget godt i de yngre rekker så vi satser på å få opp flere talenter i de kommende årene!

Takk for praten og lykke til!

Og vi oppførdrer alle til å komme på Niffen og heie på gutta våre. Billett kan du kjøpe på ticketco eller i døra.

Heia Nordstrand!