Gratis klubbdommerkurs fredag 13. oktober

Sist oppdatert 17.10.2023 kl.16.17

KURSET ER FULLTEGNET! Dommergruppa i NIF Fotball inviterer til klubbdommerkurs fredag 13. oktober kl 18-20 i Nordstrand Arena.

Gratis klubbdommerkurs fredag 13. oktober

Kurset er tilpasset deg (fra 12 år og eldre) som ønsker å dømme i barnefotballen (5’er og 7’er kamper). Det er ingen betingelse at du må prøve deg som fotballdommer etter endt kurs, men det regner vi med at du har lyst til etter denne kvelden. Som fotballdommer får du bedre forståelse av regelverket, du får god trening, gode venner og tjener penger.

Nordstrand 5’er og 7’er cup
Som klubbdommer vil du få tilbud om å dømme klubbens egne 5’er og 7’er kamper og cuper.

>Nordstrand 5’er cup 21.-22. oktober

>https://nordstrand7cup.no/ 4.-5. november

Tid og sted
Kurset avholdes i møterommet “Engasjement+Panorama” i Nordstrand Arena kl 18.00-20.00
I tillegg vil deler av kurset være ute på Storekunsten. Så deltakerne bør kle seg deretter.

PÅMELDING
Påmelding gjøres til Mikail Celik på [email protected]
Vi trenger navn, mobilnr., fødselsdato, ansvarlig person og kontonr for betaling.

Kurset ledes av instruktører fra Oslo Fotballkrets

Velkommen!