Geir er ny sportslig leder Fotball

Sist oppdatert 08.02.2024 kl.17.02

Geir Midtsian er ansatt som sportslig leder for fotballgruppen. Han har lang fartstid i fotballen på ulike nivåer og jobber med trenerutvikling i sitt daglig virke.

Geir er ny sportslig leder Fotball

Geir er fra Oslo og har jobbet med fotball på heltid siden1999. Før det var han pappatrener i Kåffa. Han har vært A-lagstrener i Lyn, Oslo-Øst, Kristiansund Ballkubb og Tønsberg og jobber nå som fagansvarlig for trenerutdanning i NFF.

Geir sier dette om jobben;

"-Det er veldig stas og være med i klubbarbeid igjen. Jeg er opptatt av å gi trenerne verktøy for å gjennomføre gode treninger og være tydelig på hvilke retningslinjer som gjelder. Jeg er også opptatt av at klubben skal legge til rett for kompetanseheving hos trenerne der det er ønske og behov. Vi må sørge for at vi har en rød tråd i utviklingen fra 6-åringen til A-lagsspilleren."

Vi ønsker Geir velkommen og er veldig glade for å ha fått han med på laget!