Cupfest på Niffen!

Publisert 16.05.2018 kl.18.49

(Ready-Nordstrand 0-4) Junior Elite hadde ingen problemer med å ta seg videre fra 1. runde i NM. Nå venter lokaloppgjør og cupfest mot KFUM i 2. runde!

Cupfest på Niffen!
Nordstrand-folk bør kjenne sin besøkelsestid torsdag når Junior Elite får kortreist besøk i 2. runde i NM.

Junior Elite-gutta opptrådte gledelig proft da det habile 1. divisjonslaget Ready ble satt på plass i Norgesmesterskapet. Trenerne benyttet muligheten til å slippe til en del av gutta som ikke har spilt så mye hittil. Men både de og de etablerte viste seg fra en konsentrert og god side da de enkelt tok seg videre med 4-0. Det var et konsentrert og hardtarbeidende Nordstrand som hadde full kontroll hele veien.

Aleksander Berg satte 1-0 på straffe tidlig etter at Younes Amer var felt alene med keeper. Etter pause sørget Rasmus Eggen Vinge for 2-0 før Tage Haukeberg og Aleksander Berg tok ballen i egne føtter og virkelig viste klasseforskjellen med to lekre skåringer mot slutten.

Norges Fotballforbund har satt opp 2. runde runde i NM, og valgte å lage cupfest på Niffen. Våre gode og nærmeste naboer KFUM kommer nemlig på besøk.

Torsdag 24. mai kl 18.30 bør de som vil se topp juniorfotball kjenne sin besøkelsestid.

Gjestene har et meget bra lag. Og begge lag stiller nok topp motivert for å slå naboen ut av cupen.

Vi håper hjemmelaget viser noe av det som gjør at de topper Interkrets A-tabellen etter fire serierunder, og at det skal være nok også i prestisjeoppgjøret mot KFUM.

Terminliste Telenor Cup G19 - 2018

Heia Nordstrand!