Ta kontakt med Truls Wettergreen om du ønsker å prøvetrene med oss!

Tilbake på vinnersporet i helgen

Sist oppdatert 24.06.2014 kl.16.04

Begge lag fortsatte med seier på søndag

NIF 2 jentene var tydelig inspiret av førstelagets seier på lørdag, og kjempet Bøler 2 ut av stilen. Vi møtte motstanderen med solid forsvarsspill og bra angrepsspill der feilprosenten ble holdt nede. Eneste skår i gleden var at Tiril, etter en flott start på kampen, var uheldig og brakk armen. Uten innbyttere kjempet resten av jentene seg til seier 9-6, en seier de ga til Tiril. Ettter en tur på legevakten var imidlertid Tiril tilbake med et smil og ny gips for å heie NIF 1 til seier i Lommedalen.

NIF 1 møtte et Lommedalen 2 som hovedsakelig består av yngre jenter. Vi spilte konsentrert og bra, og vant komfortabelt 17-5. Alle jentene kom på scoringslisten, og nå ser vi frem til neste helgs tøffe kamp mot Kjelsås. Serien er blitt veldig jevn, der alle tar poeng fra alle, og med seier mot Kjelsås kan vi melde oss på igjen i kampen om de to sluttspillsplassene.