Ta kontakt med Truls Wettergreen om du ønsker å prøvetrene med oss!

Mager poengsanking i helgen

Sist oppdatert 24.06.2014 kl.16.04

Tre tøffe kamper ga tre tap for våre jenter i helgen

Mager poengsanking i helgen

NIF 1 møtte et meget solid Oppsal lag lørdag morgen. Vi spilte et bra forsvarsspill og holdt følge lenge, men måtte se Oppsal skli fra til en komfortabel 10-6 seier til slutt.

Søndag møtte topplaget Høybråten/Stovner, og spilte på ny en solid kamp. Vi spiller godt i forsvar og leder 6-4 til pause. Utover i 2. omgang lukker en umulig Høybråten/Stovner keeper målet, og vi må se at motstanderen snur kampen. Et par raske kontringsmål på slutten gir H/S en firemålsseier, men kampen var jevnere enn 7-11 skulle tilsi. Vi begynner å se fine kombinasjoner og kreativt spill, men avslutningene må bli bedre.

NIF 2 møtte et meget bra BSK 2 på søndag. Etter en jevn start dro BSK jentene gradvis fra oss, og vant en solid 12-5 seier. Også her ser vi mange fine detaljer i angrepsspillet, men en meget god BSK målvakt stod i veien for de fleste forsøk. Vi spiller bra i etablert forsvar, men lar desverre Bekkelaget lage litt mange lette kontringsmål.