Ta kontakt med Truls Wettergreen om du ønsker å prøvetrene med oss!

Søker seriøse spillere

Publisert 15.12.2015 kl.23.34

NIF Jenter 2000 har som målsetting å kjempe sammen med de beste lagene i landet og vi ønsker oss flere spillere med på laget.

Søker seriøse spillere

Nordstrand er en tradisjonsrik håndballklubb i eliten av norsk håndball. Både Nordstrand Håndball Elite og Nordstrand IF Junior Elite skal fortsatt hevde seg blant eliten i norsk håndball.

NIF jenter 2000 har som målsetting å kjempe sammen med de beste lagene i landet, og gi et bra utgangspunkt for jenter som vil ta skrittet videre inn på junior og senior elite nivå. Vi blir veldig glad om flere jenter har lyst til å spille på laget vårt. Vi trenger flere spillere, og håper at ambisiøse og positive jenter har lyst til å prøve seg hos oss.

Ta kontakt for en prat og eventuelt prøvespill enten med en av våre kontaktpersoner, eller møt opp på treningen.

1img3144