Informasjon for september

Sist oppdatert 23.06.2014 kl.14.38

Her er informasjon om turneringsdeltakelse, innkjøp av utstyr og endel annet. Viktig at alle får med seg dette!

Informasjon for september

1. Turnering på Bjørndal lørdag 22.9
Vi er påmeldt til Bjørndal Cup den 22.september. Dette er en cup som arrangeres for 11. gang og har gode tradisjoner. Her skal vi delta med 3 lag, og er garantert 3 kamper pr lag. Dette vil bli første gangen spillerne våre tar på seg en drakt og er med i en ordentlig turnering hbor man spiller mot andre klubber. Det vil bli en fin og hyggelig opplevelse for spillerne, og også oss foreldre.

Hvert lag kan bestå av inntil 10 spillere. Dersom påmeldingen overstiger dette vil vi prøve å melde på flere lag.
Vi må derfor ha tilbakemelding fra alle som ønsker å delta innen torsdag 13. september.
Påmelding skjer til [email protected]. Deltakelse er gratis, men alle må gå til anskaffelse av nødvendig utstyr, se neste punkt.

2. Shorts og strømper
Klubben har kjøpt inn spilletrøyer til laget, som blir delt ut i forbindelse med turneringene i høst.
Hver enkelt må selv stille med shorts og strømper. Et sett koster 240 kroner, og vi sender inn felles bestilling på dette. Shorts bestilles i str 8 år til alle som ikke gir beskjed om noe annet.
Det er opprettet en lagkonto, og alle som ikke allerede har dette utstyret betaler 240 kroner til konto 18224574920. Kontoen tilhører vår kasserer Steinar Nygaard.
Betalingsfrist er torsdag 13. september.

3. Medlemskontingent og treningsavgift
NIF fakturerer medlemskontingent og treningsavgift kommende uke. Viktig at alle som skal være med videre i høst betaler innen fristen som blir satt.

4. Trening kommende mandag starter kl 17.00
A-laget spiller seriekamp på Niffen mandag 10. september kl 18.30. Vi må derfor starte en halvtime tidligere enn vanlig, slik at de kan overta banen kl 18.00.

5. Nordstrand Cup 20.-21.10
Vi kommer til å delta med mange lag på Nordstrand Cup. Denne arrangeres helgen 20.-21.10. Det er ikke bestemt hvilken dag vi skal spille, så vi venter med påmelding inntil dette er klart.

6. Lagets nettsider
Minner til slutt om at vi legger ut informasjon fortløpende på lagets nettsider, som dere finner her: http://www.nordstrand-if.no/sider/tekst.asp?side=3001
Vi tar sikte på at dette blir hovedkanalen for informasjon, og at det blir mindre masseutsendelse av epost. Derfor viktig at alle sjekker nettsidene ofte!

7. Oppsummering
Påmeldingsfrist for Bjørndal Cup er torsdag 13. september.
Betalingsfrist for bestilling av shorts og strømper er 13. september.