Er du en engasjert ungdom?

Publisert 26.09.2023 kl.14.01

Nordstrand idrettsforening ser etter fem engasjerte ungdommer, både jenter og gutter fra 13 års alderen og oppover, til å sitte i foreningens ungdomsutvalg.

Er du en engasjert ungdom?

Hensikten med et ungdomsutvalg er å sørge for at ungdomsmiljøet i klubben vokser i en positiv retning. Det å sitte i ungdomsutvalget innebærer derfor at man jobber på vegne av ungdommen i klubben. Medlemmene i ungdomsutvalget skal dele synspunkter, både sine egne og på vegne av andre lagkamerater, til resten av ungdomsutvalget, slik at det dannes en klar oversikt over hva som er bra med ungdomsmiljøet, og hva som må forbedres.

Som følge av en slik oversikt, vil det deretter diskuteres og foreslås ulike tiltak som skal sørge for at ungdomsutviklingen i klubben blir optimal. Alle temaer som berører ungdommen vil være aktuelle, alt fra det sosiale til det sportslige.

Det å være medlem av ungdomsutvalget innebærer at man sitter med et stort ansvar og jobber med å fremme verdier som er viktig å ivareta. Dette er noe man også vil få nytte av andre steder i livet, og er en fin erfaring å ta med seg videre.

Utvalget er ledet av ungdomsrepresentant i klubben, Mathias Markanovic.

Søknad sendes til [email protected].

Vi håper å høre fra deg!