Ballidrett for 2015-årgangen

Publisert 10.08.2020 kl.14.29

Nå er vi snart i gang igjen

Ballidrett for 2015-årgangen

Etter en flott start måtte vi dessverre ta en pause fra Ballidretten grunnet korona. Vi er nå klare for å åpne opp for aktivitet i ballidretten igjen.

Målet med Ballidrett er å skape en trygg og leken tilnærming til klubbens to ballidretter – håndball og fotball. Gjennom leken ønsker vi å gi barnet idrettsglede og mestring av grunnleggende ferdigheter som koordinasjon, balanse, selvfølelse og trygghet med ball.

Dag: Onsdag
Tid 16.15-17.00
Sted: Nordstrand Arena
Første økt blir onsdag 26. august.
For de som ønsker å delta, send mail til [email protected] for påmelding. I mailen ønsker vi informasjon om barnets navn, fødselsdato og barnehage. Dere som var med i våres får innkalling i Spond dere svarer på og er automatisk med videre.

FOTBALL
Vi starter også opp med fotball for 2015-barna mandager kl.17.00-18.00 ute på kunstgresset. Første økt vil bli mandag 24. august. Her vil barna være ute og ha økt, mens foreldrene er inne på informasjonsmøte.
For påmelding, send mail til

Vi ønsker å legge til rette for at barna kan delta på begge aktivitetene.