Allsporten til SIF Cup i Drammen!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Sist lørdag ble tilbragt i Drammenshallen. Både Allsport Fotball og Håndball var med i turneringen.

Allsporten til SIF Cup i Drammen!
Turneringen samlet  i år hele 45 lag. Det var all time high for arrangørene.

Fotballgruppa startet
Laget var for anledningen meldt på en klasse for litt bedre. Muligens en liten tabbe, da vi stilte med fem stykker. Det betydde maksimalt spilletid for alle, da laget ikke hadde noen reserver.

Utfordringen er fremdeles at laget møter lag med store og voksne spillere. Rekrutteringen starter fremdeles når de er 16 - 17 år. Mens Allsporten starter når de er ca 7 år... Uansett det var artig, selv om det ble tre strake tap.

Håndballgruppa stilte med mer enn ti spillere
Det ga muligheter for innbyttere. Tre stykker hadde allerede tre fotballkamper bak seg og det er greit med litt hvile underveis. Håndballaget klarte seg godt og det ble spilt gode og artige kamper. En felles sak for begge lag er at de trenger en god keeper. En god keeper hjelper laget med å slipp inn færre mål og kampene kan resultatmessig bli litt mer jevne.

Men uansett, en flott dag i Drammenshallen og en stor takk til arrangører for et flott og godt arrangement!

Allsporten stiller også neste år!