Allsport Håndball søker assistenttrener

Publisert 28.08.2015 kl.20.58

Nordstrand Allsport Håndball søker trener i forbindelse med trening og kamper da en av våre trenere skal studere.

Allsport Håndball søker assistenttrener

Håndballaget har i underkant av 20 spillere i alderen 10 til 23 år, og består av barn og unge med psykiske utviklingshemninger. Spillerne har vist en god utvikling de siste årene, både i forhold til å ta beskjeder og opptre som et lag, samt fysisk håndballspill.

Oppgaven med å være trener for dette laget er svært givende, og byr på fantastiske opplevelser med fantastiske mennesker. Laget har til enhver tid to trenere. En av dem har valgt å studere i utlandet, og vi trenger nå hennes etterfølger. Treneren leder treninger og kamper sammen med vår hovedtrener Anders Färje.

PRAKTISK:
- Det er ikke et krav å ha erfaring med å trene barn og unge med utviklingshemming.
- Vi betaler godtgjørelse per time.
- Vi har fast treningstid i Bjørnholthallen torsdager klokken 18.45-20.00.
- Noen kamper i helger, men maks 3-4 helger i året.

Tiltredelse: SNAREST

For mer informasjon eller en uforpliktende prat, ta kontakt;

Hovedtrener:
Anders Färje
e-post: [email protected]

Kontakt for Allsport Håndball:
Gunn Olsen
tlf. 905 84 704