Thomas Holm ny hovedtrener i NIF

Publisert 01.11.2016 kl.18.25

Thomas Holm er ansatt som ny hovedtrener for klubbens A-lag og har allerede overtatt ansvaret for treningshverdagen.

Thomas Holm ny hovedtrener i NIF
Foto: Peder Klingwall_Atelier Klingwall

Thomas har spilt 18 år i toppfotballen i klubber som blant annet VIF, Molde, Fredrikstad og SC Heerenveen, og har i tillegg mange U- og A-landslagskamper. Han har vunnet det som er av titler i Norge og spilt Champions League med Heerenveen.

Thomas er UEFA A-trener, noe som tilsier Europas nest høyeste trenerutdannelse.

Hva tenker du om å ta over hovedansvaret for Nordstrand IF?
- Jeg er glad for tilliten fra klubben og gleder meg til å begynne.

Hva vil du ha fokus på?
- Fokuset mitt vil være å skape et lag med Nordstrands identitet, dvs. at jeg ønsker flest mulig spillere som har gått gradene i klubben. Jeg ønsker å satse ungt og vil ha med meg gutter fra kullene nedover på trening som hospitanter.

Hva er dine målsetninger?
- Målet mitt er å spille best mulig fotball i tillegg til å videreutvikle laget og individene, da vil også resultatene komme.

Klubben er glad for å ha fått Thomas med som hovedtrener og ønsker han og A-teamet alt godt for den kommende sesongen!

Vi benytter samtidig anledningen til å takke avtroppende A-lagstrener Per Inge Jacobsen for jobben han har gjort som sportssjef og A-lagstrener og ønsker han lykke til i ny jobb.