Gull i Bonaqua cup 2017!

Publisert 21.05.2017 kl.22.46

Da har vi sikret oss sesongens første gullbøtte, i Fjellhammers Bonaqua cup denne helgen.

Gull i Bonaqua cup 2017!

Det viste seg at vår pulje B skulle bli den desidert sterkeste. Da vi kom så langt som til semifinalene var alle de fire lagene fra nettopp pulje B.

Vi startet med tap for Lørenskog 17-12 på fredag. Lørdag derimot var det en helt annen tenning allerede fra oppmøte og det var det to lag som fikk kjenne på. NIF-Vålerenga 16-11 og NIF-Klæbu 12-7. Men i og med poengtap i først kamp endte vi som toer i puljen og måtte ut i 1/8 finale mot Rælingen lørdag kveld. Lett match 15-8.

Etter en god natts søvn var Oppegård motstander i dagens første kamp. Vi hadde kontroll det meste av kampen, selv om de gule yppet seg litt mot slutten, seier 15-13 og klart for semifinale og ny kamp mot Klæbu. Det gikk omtrent som i den innledende kampen, seier 13-9.

Så var det duket for nok et møte mot våre venner fra Vålerenga. Her gikk det ikke lang tid før vi begynte å lukte gull, mye takket være en meget god Thea i mål som også ble kåret til finalens beste spiller. Hurra!

Dette var moro! Cup er gøy!

lagbilde-ute

Flotte jenter klare til dyst

tenning

Skal vi vinnnneeee..... jaaaaa....