SPORTSPLAN - Nordstrand IF Fotball

Sportsplan Nordstrand IF Fotball 31 A-lag, rekrutt, senior og old boys A-laget A-laget representerer en videreføring av den utvikling spillerne har i aldersbestemte årsklasser i klubben. Vi ønsker her primært spillere som fortsatt har som mål å utvikle seg som fotballspillere, med ambisjoner på egne og lagets vegne. I så måte skal vårt A-lag kjennetegnes av å bestå av yngre spillere, med en stor andel av spillere som er fostret opp i egen klubb. Vi skal ha et kompetent og ambisiøst trenerteam som samarbeider tett med yngre årganger, slik at yngre spillere til enhver tid har noe å strekke seg etter. Med vårt seniorlag som per i år er nyopprykket til 3. divis- jon, har vi nå et meget godt totaltilbud for alle som ønsker å utvikle seg som fotballspillere hos oss. Rekrutt I tillegg har vi rekruttlag som kan fungere som en god øvingsarena mellom juniornivå og seniornivå. Rekruttlaget har et tett samarbeid med A-laget og skal både være en kamparena for de som ikke får nok spilletid på A-laget, og en rekrutteringsarena for spillere som ikke tar steget direkte fra junior opp til A-lag. Det er ønskelig at rekruttlaget skal spille i en divisjon tett opp til A-laget for å få så lik kamptrening som mulig. Old-Boys Vi har også tilbud for den eldre garde, som ønsker å fortsette å ha glede av fotballen. Det er gode miljøer for old boys fotball, og her er det bare å ta kontakt med lagsansvarlige.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTQ3Mzgy