SPORTSPLAN - Nordstrand IF Fotball

Sportsplan Nordstrand IF Fotball 29 Felles øvelsesbank: • Elitelagene skal ha en felles øvelsesbank – kvalitetssikring • Gjenkjenning Talentutvikler: • NIF fotballgruppe ønsker å ta vare på de største talentene i klubben ved å ha en egen talentutvikler for utvalgte spillere med aller størst potensial Sportssjef: • Sportssjef har ansvar for samkjøring mellom lag, trenere og spillere Talentgruppe: • En talentgruppe bestående av de største talentene kan få et ekstra tilbud utenfor kampsesongen • Tilbudet tilpasses den ukentlige agendaen, lagtrening, SUP og krets Hospiteringer: • Hvem som til enhver tid skal hospitere, avtales mellom trenerne på de aktuelle lagene og sportssjef • De som er på hospitering skal delta på alle aktivitetene til laget de hospiterer på. De skal også spille kamp om mulig. Trenerne avgjør hvilke kamper de trenger sine beste • Det skal leveres hospiteringsliste til aktuelle spillere, trenere, sportssjef og talentutvikler • Permanent flytting av spiller bestemmes av involverte trenere og sportslig utvalg. Det skal helst skje før kampsesongen Trenerforum: • Det skal avholdes fire trenerfora i løpet av året (desember – januar – april – august) • Sportssjef har ansvar for gjennomføring. • Innholdet styres av sportssjef i samråd med SU. • Trenerforumet sørger for samkjøring og videreutvikling. Spillerstall: • Stallen skal ideelt sett bestå av 18-20 spillere + 2-3 keepere Foreldremøter: • Det skal avholdes to foreldremøter i løpet av året, vinter og sommer Rapportering: • Løpende orientering mellom ansatte trenere og sportssjef. Et evalueringsmøte mellom trenere og sportssjef holdes mot slutten av / etter sesongen hvert år. Sportssjef holder SU løpende orientert. >Nordstrand fotball Elite (talentarbeid)

RkJQdWJsaXNoZXIy MTQ3Mzgy