Klubben i mitt hjerte!

Publisert 20.11.2017 kl.1.00

Klarer vi å få 50 stemmer i løpet av én dag, er vi med i trekningen av dagspremien på 10.000 kroner fra Sparebank 1.

Klubben i mitt hjerte!

Totalt deles det ut 30 dagspremier á 10.000 kroner og to hovedpremier på 50.000 kroner. Totalt skal 500.000 kroner deles ut!

Gå inn på www.klubbenimitthjerte.no og stem på Nordstrand Idrettsforening.

Om kampanjen
Norges idrettsforbund, i samarbeid med Sparebank 1, Dagbladet og P4, er stolte av å starte årets Klubben i mitt hjerte-kampanje.

Idrettslaget er grunnsteinen i arbeidet med å skape god aktivitet, positive miljøer, idrettsglede og fellesskap i lokalmiljøene. Under kampanjeperioden for Klubben i mitt hjerte kan alle som ønsker å takke sitt idrettslag, stemme på - og jobbe for - at klubben vinner flere hjerter og kanskje også en pengepremie som kommer godt med.

Alle idrettslag i Norge kan stemme på sin favorittklubb og vinne flotte pengepremier.
Kampanjen starter lørdag 11. november og varer fram til fredag 24. november kl 12.00.

Egen SPLEIS-kampanje
Alle som stemmer på klubbenimitthjerte.no kan også opprette en SPLEIS og samtidig delta om en ekstrapremie.

Få ytterligere informasjon på www.klubbenimitthjerte.no.

Heia Nordstrand!