Informasjon via Web, Facebook og email

Sist oppdatert 10.10.2018 kl.17.49

Her kommer litt info om hva som gjøres tilgjengelig på våre web og Facebook sider. Ta kontakt hvis spørsmål til innhold på sidene.

Informasjon via Web, Facebook og email

Nordstrand Gutter 2006 på Facebook, email og Web

Lukket side for g2006 som krever godkjenning av nye medlemmer. Er du ikke medlem, be om tilgang via denne linken:

Vi oppfordrer alle til å benytte facebook siden vår for løpende meldinger, men viktig informasjon vil fremdeles distribueres begge steder, eks. påmelding til Cuper, etc. Ta kontakt med foreldrekontakt dersom du ikke står på listen eller har endret mailadresse.

Web sidene:
NYHETER
Her legger vi ut viktig info eller utvalgte nyheter, eksempelvis fra turneringer eller arrangement. Disse linkes som også inn på Facebook siden vår for å nå ut til flest mulig med oppdateringen.
ÅRSHJUL
Her legges årets årshjul for laget - seriespill, turneringer, ferier m.m.
PERIODEPLAN
Her legges årets periodeplan for laget.
SERIESPILL
Løpende info om årets turneringer og seriespill
TRENINGSTIDER
Faste treningstider. Dere vil få separat beskjed på mail og fb hvis endring eller avlysning, eks ved stengt hall.
TRENINGSFOKUS
Side som viser plan for treningene i perioden og hvilke fokusområder som gjelder.
CUPER
Løpende info om årets turneringer
TRENINGSTIPS
Hege og de andre trenerens tips for egentrening. Fortell gutta om disse. Nye tips vises også som nyhet som linkes til facebook for å nå ut med oppdatering.
HALLOVERSIKT
Nyttig oversikt med adresser til alle håndballhallene i regionen.
VIDEOGALLERI (YouTube)
Link til Gutter 2006 sin kanal på Youtube (administrert privat)
ARKIV
Utdaterte sider samles her.
KONTAKT OSS
Litt om laget for nye gutter og info om trenere og øvrige foreldrekontakter