Gå til innhold Gå til navigasjon
Meny

Fotballcuper G2007

Sist oppdatert 15.06.2017 kl.10.03

Fotballcuper G2007

 

Her finner du cuper vi har deltatt på og planlagte cuper (nederst på siden), samt praktisk informasjon om forestående cuper (øverst på siden) :

 

 

Info Arvika Cup 16.-18. Juni
 

GENERELT

·         Cupen spilles 16.-18. juni 
·         Kampene spilles på både gress og kunstgress
·         Ca. 50 spillere har meldt seg på cupen. Vi sender ut deltakerlisten denne uken, men hvis du har sendt mail tidligere og meldt dere på så er dere med.
·         Arvika Cup er en 7-er cup og vi har meldt på 5 lag.
·         Alle lagene er garantert 5 kamper.
·         Lagene må være tilgjengelig for å spille kamper fra 08:00 (fredag) – 18:00 (søndag)
·         Trenerteamet reiser på torsdag ettermiddag
·         Overnatting på skolen er reservert fra torsdag til søndag med mat servering (frokost, lunsj og middag). Reservert for 8 voksne (foreldreteamet) og 50 spillere.
·         Vi spiser alle måltidene på skolen bortsett fra middag på lørdagen da vi har reservert bord til 65 personer på «The Oven» kl. 19:00.
·         iPad ikke tillat
·         Barna er selv ansvarlig for telefonene sine
·         Utstyrsliste sendes ut senere sammen med lagoppsettet og kamptidene
·         Ved dårlig oppførsel fra barn vil trenerne / hovedtrenerne ringe foreldre, og de blir da PÅLAGT å hente sitt barn innen rimelig tid.

TRENERTEAMET OG ANSVAR

·         Nesten alle trenerne har meldt seg på cupen
·         Trenerne kan kjøre alle spillerne opp på torsdag kveld samt ta overnattingen på skolen fra torsdag til fredag. 
·         Ta ansvar for spillerne hele dagen på fredag frem til en avtalt tid med «foreldreteamet»
·         Trenerteamet frigjøres for ansvar for spillerne 1) etter avtalt tid på fredag 2) siste kamp på lørdag og søndag. Fredagen kan være litt vrien siden vi ennå ikke vet når kampene skal spilles og vi regner med at de flest fra foreldreteamet reiser etter jobb.

FORELDRETEAMET OG ANSVAR

·         For at dette skal bli en vellykket cup er vi avhengig av at noen av foreldrene stiller opp fra fredag ettermiddag og hjelper til. Vi trenger 6-8 frivillige til å bistå med: 
1.       Pass av spillerne mellom og etter kampene
2.       Overnatting på skolen sammen med barna (ikke torsdagen) og sørge for at de spiser frokost og er klar for første kamp
3.       Assistere med logistikken mellom kampene. Vi lager kjøreliste når vi vet hvilke foreldre kan kjøre og når kamptidene er satt. 

EGENANDEL OG LOMMEPENGER

·         Vi kommer til å bruke ca. 16.200,- fra lagkassen til å redusere egenandelen. 
·         Egenandelen er 1.000,- per spiller
·         Egenandelen dekker innmeldingsavgiften, overnatting med mat for både spillerne og foreldreteamet, pizza med saft på lørdagen.
·         Egenandelen må betales innen 21. april til konto 98011410405 (Svein Arthur Lyngroth).
·         Maksgrensen for lommepenger er 300,- 

Vi oppfordrer foreldre til å støtte opp om lagene, og snarest mulig finne seg et bosted. Det er bare hyggelig hvis noen foreldre kan reise allerede på torsdag.

Mvh

Trenerteamet

 

Cuper 2017 

Arvika Cup 7er 16.-18. Juni  
Vålerenga DnB Cup 5er 01.-02. April Gjennomført

 

Cuper 2016

Bækkelaget Cup 5er 10.September Gjennomført
Heming Cup 5er 18.September Erstattet cup
DnB Nordstrand Cup 5er 15.-16. Oktober Gjennomført
Bøler Cup / Valhall 5er 13. November Gjennomført
       

Cupansvarlig Arvid Haugvoll