Støtt klubben via Grasrotandelen

Sist oppdatert 17.03.2016 kl.1.26

Vi oppfordrer deg til å velge Nordstrand Idrettsforening som din Grasrotmottaker hos Norsk Tipping. Da støtter du klubben med 5% av din innsats, hittil i år over 68.000 kroner.

Støtt klubben via Grasrotandelen

Grasrotandelen
Grasrotandelen er en ordning fra Norsk Tipping, hvor du som registrert spiller kan velge ett lag eller én forening som du ønsker å støtte - din Grasrotmottaker. Vi oppfordrer deg til å støtte oss i NORDSTRAND IDRETTSFORENING!

5% av innsatsen til din klubb
Tenk deg at du kan spille favorittspillene dine - Lotto, Tipping og Joker for eksempel - og samtidig gi noe mer til det laget eller den foreningen du selv ønsker å støtte. Dette er mulig via Grasrotandelen. Ved spill hos Norsk Tipping vil 5 % av innsatsen gå direkte til ditt lag eller forening (gjelder ikke Extra og Flax).

Spillkortet er nøkkelen
Spillerkortet fra Norsk Tipping er selve nøkkelen til Grasrotandelen. Spillerkort får du kjøpt hos kommisjonær, eller du kan bestille det på norsk-tipping.no

Slik blir din klubb mottaker
Når du har funnet frem til den du ønsker å støtte, blir ditt valg registrert på deg som spiller. Dermed sikrer du at mottakeren din blir støttet hver gang du spiller - selvfølgelig uten at det går på bekostning av innsatsen din eller premien din. Grasrotandelen gjelder på alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra Flax og Extra.

Du kan selv finne mottakeren av din grasrotandel ved å søke fram klubben, foreningen eller organisasjonen - og det finnes flere måter å gjøre det på:

1. Du kan gjøre det direkte i tippedisken hos kommisjonæren, på Internett, på mobilen og på spillterminalene. Da søker du opp mottakeren du vil støtte, og aktiverer den som mottaker av din grasrotandel.

2. Dersom du vet organisasjonsnummeret til klubben, kan du oppgi det hos kommisjonæren, eller taste det inn om du bruker noen av de elektroniske spillkanalene. Organisasjonsnummeret til NORDSTRAND IDRETTSFORENING er: 939 463 682

3. Søke fram klubben eller organisasjonen i ditt hjerte på www.grasrotandelen.no. Der skriver du ut en egen blankett med strekkode på. Denne tar du så med deg til en kommisjonær for registrering, og dermed sørger du for at det drypper litt på klubben din hver gang du leverer en Lotto-kupong eller et annet spill hos Norsk Tipping.

412 spillere og over kr 68.000 til klubben i siste kvartal
Mer informasjon finnes på www.grasrotandelen.no. Her vil du også kunne følge med på hvor mye Grasrotandelene genererer for de enkelte Grasrotmottakerne. I siste kvartal hadde Nordstrand IF 399 spillere som har valgt å gi sin grasrotandel til Nordstrand IF. Dette utgjorde mer enn kr. 50 000!

Takk til alle dere for at dere støtter Nordstrand Idrettsforening via Grasrotandelen!