Bruktmarked, alpinutstyr

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Høstens bruktmarked arrangeres 15. og 16. oktober. Sett av helgen til å gjøre en god brukthandel

Bruktmarked, alpinutstyr
Ingierkollen og Rustad Slalomklubbs bruktmarked 2011 arrangeres 15. og 16. oktober. Sett av helgen til å gjøre en god brukthandel!

- nytt og gammelt til gode priser i FACTORY OUTLET, Kongeveien 49 (Ved Coop Sofiemyr, kart)

Innlevering av utstyr som ønskes solgt skjer torsdag 13. og fredag 14.10. Gå hjem og rydd i gammelt utstyr og ta med til bruktmarkedet.
Som en følge av samarbeidsavtalen mellom Ingierkollen og Rustad Slalomklubb (IRS) og Nordstrand IF, oppfordrer vi alle som har brukt vintersportsutsyr/-klær å levere dette til IRS Bruktmarked.

Alt kan selges! Spre ryktet til venner og kjente som trenger alpinski, langrennski, skøyter og skiklær til vinteren!!