Stilling ledig i NIF Håndball

Publisert 22.09.2016 kl.0.28

Har du håndballbakgrunn og evner å håndtere mange baller i lufta samtidig?

Stilling ledig i NIF Håndball

Nordstrand IF går en spennende tid i møte. Vi er akkurat nå på utkikk etter en administrativ person som vil jobbe med utvikling, tilrettelegging og koordineringsoppgaver tilknyttet håndballgruppa.

Visjonen til Nordstrand Håndball er «Flest mulig. Lengst mulig. Best mulig.» Og for å få til dette så er vi avhengige av å spille på samme lag, både i spillergruppa, foreldregruppa, administrasjon og ledelse/styre. Her kan DU få være med som en sentral brikke og skape noe i årene framover!

Vi er i dag nærmere 2000 medlemmer fordelt på gruppene Fotball, Håndball, Triatlon og Allsport, hvorav ca. 600 av disse er tilknyttet håndballgruppa. Bygging av ny håndballhall er rett rundt hjørnet, med plan om å ferdigstilles rundt årsskiftet 2017/2018.

Som ansatt i NIF inngår du i klubbens administrasjon.

Stillingsprosent 80-100 %. Lønn etter avtale.

For spørsmål
Ta kontakt med Ole Magnus Skisland (mobil: 990 21 787) eller Irene Ivin (mobil: 901 88 177). Kortfattet søknad og oppdatert CV sendes til [email protected]

Søknadsfrist 02.10.16.

FINN-kode: 82632014