Seriegull i 1. divisjon for G15!

Publisert 23.10.2016 kl.12.41

Vi gratulerer Gutter 2001 som sikret seg seriemesterskapet tidligere denne uken etter 1-0 over Vålerenga.

Seriegull i 1. divisjon for G15!

Det ble en tett og jevn kamp mot et veldig godt og hurtigspillende Vålerenga som før kampen lå som nummer 2 på tabellen. Gutta måtte vinne eller klare uavgjort for å sikre seriegullet.

Vi møtte svært god motstand de første 30 minuttene, men laget gikk til pause med ledelse 1-0 etter at Rasmus satte ballen kontrollert i mål etter pasning fra Sondre. Etter pausen fikk vi mer og mer kontroll på spillet og kunne fort ha scoret et par mål til. Dog hang Vålerenga fortsatt godt med.

Trener Roger Mikkelborg mener også at dette unge Vålerenga laget er et av de absolutt beste lagene vi har møtt i år.

Resultatet ble 1-0 og nok et seriegull er innkassert for det flotte Team 2001!

En fantastisk prestasjon av laget, kullet og støtteapparatet.

serievinnere-2016_006