Nytt rekrutteringsdommerkurs

Publisert 27.12.2016 kl.15.57

I januar 2017 starter Oslo Fotballkrets opp igjen med nye rekrutteringsdommerkurs. Påmeldingen er i gang.

Nytt rekrutteringsdommerkurs
Marit Skurdal (Oppsal IF), Joakim Breievne (KFUM kameratene Oslo), Faiq Ali Arshad (Nordstrand IF) under Gothia Cup 2016. Foto: fotball.no / Jørn Thomas Smedsrud

Kurs for 9'er og 11’er fotball
Kurset er for deg som ønsker å dømme fotball på klubb/kretsnivå i klassene ungdom og seniorfotball. Det stilles ikke krav til tidligere dommererfaring, men det er nødvendig med norsk språkkompetanse. I tillegg er det en fordel å ha klubbdommerbakgrunn, eller fotballfaglig kompetanse før man begynner på kurs for rekrutteringsdommere.

Hovedmålet med kurset er å gi deltakerne gode holdninger og grunnleggende kunnskaper i spillereglene, slik at disse kan benyttes til å dømme kamper primært i fotballkretsens regi.

Er du over 16 år og synes det virker interessant å få ledererfaring samtidig som man tjener noen kroner?
Ta kontakt med klubbens dommerkontakt på epost [email protected].

Her kan du lese mere om kurset

Oslo Fotballkrets sin logo