Jenter 06 var også på Gøteborg-tur

Sist oppdatert 15.03.2016 kl.2.10

Jenter 06 deltok også Ö-bollen cup i Gøteborg i vinterferien, med to lag.

Jenter 06 var også på Gøteborg-tur

Lørdag 5. mars dro 14 jenter og 8 voksne på tur for å delta på Ö-bollen i Gøteborg.

Vi stoppet på McDonalds underveis og kjøpte lørdagsgodt før vi kom frem til Öckerö. Der ble vi innlosjert i et vandrarhem før vi skiftet og dro til hallen for en treningsøkt. Vi hadde hele hallen for oss selv og fikk en skikkelig bra treningsøkt

Etter trening, dusj og kosedress var det pizza på vandrarhemmet.

1pizza

Jentene koste seg med lørdagsgodt og quiz før de måtte legge seg - vi hadde tross alt en viktig dag foran oss.

1kahoot

1kamper

Begge lagene spilte fem kamper hver.
Resultatmessig var det ikke vært helt på topp, men det ene laget forbedret resultatene hele veien, og det andre laget klarte til og med å vinne en kamp. For mange av jentene var det aller første seier noensinne. MEN, alle tapene til side: Jentene har hatt en fantastisk fremgang siden i høst. Dette så vi også på forrige trening. Det er mer spill og jentene er flinkere til å holde formasjonene og er generelt sett flinkere med ball. Dette her blir bare bedre og bedre!

Resultatene til tross, jentene har kost seg hele helgen og alle var blide og fornøyde da vi reiste hjem.

kamp

Heiagjengen på tribunen.

spillere

En lykkelig gjeng på tur hjem.

Vi gratulerer med innsatsen og med nok et hyggelig reisebrev fra fotballjentene!