Inkluderingsprisen 2016

Sist oppdatert 14.02.2017 kl.12.29

Vi gratulerer Nyborg IL fra Trondheim med Inkluderingsprisen 2016. Vi er stolte over å ha blitt nominert

Inkluderingsprisen 2016
Her er alle vinnerne sammen med idrettspresident Tom Tvedt og Marianne Sperre, Arnfinn Vik og Marcela Bustos fra idrettsforbundet. (Foto: Per-Einar Johannessen / Norges Idrettsforbund)

Inkluderingsprisen 2016 og hovedpremien på 100.000 kroner ble delt ut av idrettspresident Tom Tvedt under Idrettsgallaseminaret på Hamar i forbindelse med Idrettsgallaen.

Nyborg IL fra Tronheim vant, mens vi og Steinkjer Friidrettsklubb, fikk begge 10.000 kroner hver.

- Det er en stor ære å få prisen og en stor inspirasjon til det videre arbeidet, sier styreleder Even Lægran i Nyborg IL. Han berømmer og takker også alle frivillige i klubben som hver uke står på for å legge til rette for barn, unge og voksne med funksjonsnedsettelse. Han deler også prisen med de andre nominerte kandidatene som legger ned et stort arbeid for målgruppen. - Alle har fortjent den, sier han.

Her kan du se utdelingen av inkluderingsprisen under seminaret "live".

Gratulerer alle sammen!

allsport_idrettsgalla2017_3
Kaja Giltvedt, Håkon Arnesen og Christian H. Johansen med idrettspresident Tom Tvedt. (Foto: Per-Einar Johannessen / Norges Idrettsforbund)